Skip to content

@

August 9, 2013

Ce mi-as dori…? Mi-as dori sa fie zi.

Nici macar de soare arsa

Dupa noaptea asta… mi-ar parea o farsa.

Mi-as dori sa fie zi.

 

Si-mi mai doresc un ghiocel

Sufletului sa-i zambeasca macar nitel.

Sa-i incalzeasca gheata nefireasca

Vezi…? Nu cer nici macar sa o topeasca.

 

Dar cel mai tare…

Cel mai tare da-mi Doamne o imbratisare.

Cu ochii-nchisi, cu suflet greu

Dar cu puterea de-a mai crede in „eu”!

From → Uncategorized

Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

