Skip to content

Evolutia, atunci cand poti raspunde cu duiosie unei rautati :)

August 9, 2013

 Oamenii rai trebuie iubiti cel mai mult! Rautatea e poate cea mai grea boala a sufletului si cea de care ne vindecam cel mai greu pentru ca e atat de raspandita incat, uitandu-ne in jur, ni se pare ca ne incadram in normalitate fiind rai. 

             Oamenii rai trebuie iubiti cel mai mult! Cum altfel i-am putea ajuta decat aratandu-le bunatate? Cum altfel i-am putea ajuta sa ajunga la „hai sa fiu si eu mai bun!” si nu la „Ha!Stiam eu ca si asta-i rau si e doar gura de el! Uite, i-am spus o mica rautate si gata si-arata coltii! Si mai imi spune mie ca sunt rau!”

             Oamenii rai trebuie iubiti cel mai mult! In training-urile de comunicare prima regula in interactiunea cu un client agresiv verbal e sa ii raspunzi cu calm – a nu se confunda calmul cu aroganta! – si asta pentru ca oamenii reactioneaza pozitiv, oamenii constientizeaza cat de ridicoli sunt cand tipa la un om care zambeste si dinspre care simte dorinta sincera de a ajuta insa cum credeti ca reactioneaza daca omul tipa inapoi?! Si ma intreb atunci, daca putem face acest efort pentru un strain, de ce nu l-am face si pentru un prieten, cunostiinta, membru al familiei, iubit/a? Tu nu-l faci nici pentru straini, zici? Eh, hai! Adica de cate ori ti-a vorbit un sef aiurea, tu te-ai apucat sa tipi mai tare? Ma indoiesc….mai ales in economia asta, ai inghitit, ai fumat 3tigari in plus, te-ai dus acasa si ti-ai varsat naduful pe primul care ti-a iesit in cale, in ratb sau in casa, ce mai conteaza?! Vezi, un strain! Si poate imi vei spune ca acolo n-aveai de ales, aveai prea multe de pierdut daca nu taceai, nu? Oare prietenia, familia, omenia, nu-s valori mai de pret? Si mai ales, valori de necumparat…ca nu se gasesc, nu ca n-am avea noi bani de ele 😉 Dar nu sunt pe nici o taraba, sunt mai degraba trofee care se castiga! Da, trofee, frumoase si stralucitoare, care insa trebuiesc ingrijite altfel….isi pierd frumusetea si stralucirea!

             Oamenii rai trebuie iubiti cel mai mult! 

             E ok. N-am sa te cert si n-am sa te fortez sa intelegi asta acum pentru ca e imposibil, e un drum pe care il putem parcurge doar singuri si lumina poate veni doar din noi caci lumina, Dumnezeu, Godutzu, Alah, credinta, cum vrei s-o numim, e in fiecare dintre noi, chiar si in cei care nu cred, chiar si in cei mai rai dintre noi. Daca oamenii rai sunt doar pietre de incercare, suflete sacrificate spre a testa credinta si bunatatea celor care se bat cu pumnul in piept ca sunt buni si credinciosi? 

              Oamenii rai trebuie iubiti cel mai mult. 🙂

From → Uncategorized

Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

