Skip to content

No(ua)roc!

August 9, 2013

Acum 9 ani Dumnezeu a realizat ca mama e prea misto ca sa mai stea pe Pamant…1an jumate dupa aceea m-am ascuns in spatele tuturor motivelor posibile pentru a o plange, apoi era vorba doar de 2 zile pe an, ziua ei si ziua asta, tot a ei intr-un fel :)apoi a venit ziua in care am nascut, atunci am plans-o cel mai cu dor, e drept ca m-ajutau si contractiile sa am spor 🙂 La inceputul serii de azi nu-mi doream sa fiu singura si pustoaica mea m-a iubit atat de tare incat pana si capul meu prost a realizat ca nu e singur!  Copilaria si intreaga mea existenta au fost manate de acest gand de a nu fi singura ca … da, ca ea. Azi a ajuns la mine informatia – evidenta pentru orice netot – ca nu sunt singura, eu am ales sa-mi tin copilul langa mine cu orice pret. Mint, n-am ales, n-am avut alta varianta. Oare?! Asta ne spunem toti dar eu pot sa te asigur ca e de fiecare data o minciuna! Nu exista n-am de ales, exista doar e singura varianta ale carei consecinte sunt dispus(a) sa le suport. 🙂 Si asta e ok, daca nu te opreste doar frica sa alegi ci te raportezi la chestii sanatoase. 

         Cand am depasit acest moment mi-am spus ca nu ma va mai dobori nimic definitiv pentru ca nimic nu va putea fi mai intens si mai grav. Ah, well…oamenii sunt prosti prin definitie, nu?! Acum 2ani casnicia mea a luat sfarsit, zen-ul meu s-a dus pe copca aproape cu totul si tot ceea ce stiam despre minte, suflet si viata a trebuit pus in aplicare pentru ca nu puteam sa mor, hello! I have a kid! Cine are timp sa moara?! Mah, n-am murit dar nici nu m-am ridicat acolo unde eram. Poate ca e important sa stii ce vrei de la viata dar poate ca nu e bine nici sa stii foarte clar caci uite-ma….2years later and still single :)) Dar e complet vina mea si mi-o asum. Suntem ceea ce gandim si atragem fix asta. 

        Acum 9ani…am vizitat iadul prima data si m-am intors. Acum 2 ani am plecat din nou in vizita, dar se pare ca la al doilea pachet „cumparat” primesti bonus! Bonusul meu e ca am un inger tot timpul cu mine, no doubt I will come back. 

        Coco, sarumana mult, fata! Tre sa fi un om cu adevarat misto si puternic ca sa-ti lasi urma intr-un copil vazut saptamanal! 

        Totul e fix asa cum trebuie sa fie si vei intarzia si la cea mai importanta intalnire daca asa e sa fie indiferent daca te enervezi si incepi s-alergi ca o descreierata rupandu-ti tocul si calcand in ditai balta SAU daca vei merge cu zambetul pe buze gandindu-te …ba nu STIIND ca totul se intampla cu un scop si poate o intarziere aparenta duce la un destin evident. 

        Fii liber! Zambeste! Destinul e cel la care vei ajunge oricum nu musai cel proiectat in mintea ta mult prea umana uneori! 😉

 

http://www.youtube.com/watch?v=tn5b4-VbULs

From → Uncategorized

Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

