Skip to content

Stiam :)

August 9, 2013

 Stiam ca daca nu traiesti asa cum gandesti vei ajunge sa gandesti asa cum si traiesti si cu toate ca stiam asta, am alunecat si am ajuns sa gandesc in cel mai urat mod cu putinta pentru sufletul meu. Azi, ma trezesc si ma culc in fiecare azi cu lacrimile in gat, cu sentimentul c-as vrea sa urlu, sa ucid si sa mor in acelasi timp, sa ma pierd, sa ma las si toate astea doar pentru ca-mi doresc cu disperare sa ma regasesc.

             Insa tot azi, in fiecare azi, stiu si-mi repet doar vorbele de mai sus asa ca de cate ori imi vine sa urlu de durere, mi-amintesc c-atunci cand faceam ceva minunat dar greu, cineva imi spunea sa zambesc daca doare si exact asta fac acum, cu cat doare mai tare cu atat zambesc mai mult, cu cat imi vine sa zac cu atat ma misc mai mult si incerc sa iau vorbele de mai sus in sens invers si anume sa traiesc frumos fortat si poate candva ma voi surprinde si voi ajunge sa gandesc din nou frumos.

            Uneori simt ca tot trupul imi va ceda daca nu-mi las durerea sa iasa insa am fost acolo, am lasat-o sa iasa… o data si inca o data si nu ma simteam mai bine ci din ce in ce mai rau asa ca am decis sa-mi asum riscul si sa incerc si asa. Daca voi reusi sau nu asta ramane de vazut. Nici cu asta nu sunt obisnuita, inainte aveam o siguranta in mine care nu-mi dadea voie sa gandesc cu „daca” ci doar cu „cand”, dar viata e despre adaptare, nu?Image

From → Uncategorized

Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

