Skip to content

Pasiune

Iulie 4, 2014

Pasiunea este combinatia perfecta intre lacrima care cade chiar si cu ochii inchisi si hohotul de ras care pune stapanire pe tine indiferent de moment, de persoane, de tot! Cred c-as putea sa-mi omor trupul fara sa vreau caci pasiunea, in forma ei pura si nebuna, nu lasa creierul sa transmita informatia ca trupul a obosit; si? si ce? nu ar conta, nu ai simti si daca esti norocos nu ai muri niciodata pentru ca ai ramane prins, nemuritor in pasiunea ta… nemuritor pentru toti cei care se vor mistui in ea pe viitor si o vor face un foc din ce in ce mai puternic si mai frumos!
Cred ca daca ai o pasiune si nu o urmezi, nu o consumi intr-un fel sau altul sau nu o lasi sa te consume in cel mai extrem caz, atunci oricum esti ca si mort, e lumina aceea din ochii anumitor oameni, energia aceea inexplicabila!
Un fel de yin si yang, nu? In egala masura durere si placere, agonie si extaz, cat frumos se poate naste cand gasesti combinatia perfecta intre doua extreme! Incredibila putere care vine cu asta si faptul ca explica pentru cei implicati infinit mai multe lucruri pe cat lasa fara explicatie pentru cei din afara ei.
Unii spun ca ar trebui sa iubim macar o data in viata, eu imi permit sa spun ca in fata pasiunii chiar si iubirea paleste pentru ca e pur si simplu mai completa, mai profunda decat poate fi orice altceva. E ideal sa le combini? Da. E posibil? Nu stiu, exista ideal? 🙂
Alte voci spun ca nu e nimic mai sublim ca ceea ce voi simti pentru copilul meu si sunt de acord insa genul acela de iubire e neconditionata, la fel ca si pasiunea, asa ca nu se vor exclude niciodata, sunt parte a aceluiasi material, se regasesc in aceeasi esenta care a fost, este si va fi cu tine din prima pana in ultima clipa, doar starile difera…latenta, activa….EXPLOZIVA!

Later edit: Am nascut intre timp si pot spune ca locul in care respira si infloresc sentimentele mele pentru Alma, este asa cum banuiam, vecin cu locul de unde lansez racheta pasiunii mele. It’s that something that makes you smile from all your heart cu lacrima in coltul ochiului pentru cat de bine si de norocos esti atunci si acolo pentru ca da, pentru mine, cea pe care si medicul cu care am nascut, a numit-o cerebrala, lumea e de putine ori traita in „aici si acum”, incerc, stiu ca trebuie, dar recunosc ca-mi fuge gandul si vad influenta trecutului in AZI si consecinta in viitor a lui ACUM; dar in acel moment de pasiune, de Alma si de el, lumea se poate termina oricand, atat de completa ma simt si o simt. Poate ca nu stiu eu sa iubesc altfel decat prin pasiune si de aceea le vad pe toate vecine :)) insa stiu precis ca influentez in bine o mare de oameni cand zbor prin pasiunile mele, e logic, te vad mai multi cand te ridici, decat atunci cand tre sa te cauta prin cine stie ce lacas ascuns!

From → Uncategorized

Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

